Maak kennis met Accurat, partner van Leaflet Masters
Op 12 november vindt de eerste editie van Leaflet Masters plaats. Leaflet Masters is een evenement volledig gewijd aan het medium folder. Zowel interessante presentaties als de uitreiking van de awards voor Folder van het Jaar staan op het programma. Hieronder stellen we graag een van onze partners aan u voor: Accurat.
Stel jullie organisatie en activiteiten kort even voor.
Accurat werd in 2018 opgericht in België en is inmiddels een leider in locatie-intelligentie in retail, media en vastgoed, actief in de Benelux en Duitsland. Wij begrijpen werkelijk klantengedrag en met onze inzichten stellen we bedrijven in staat om de juiste beslissingen te nemen. Zo helpen we hen vb. door de impact van hun campagnes en folders te meten. Tot onze klanten behoren merken zoals Ahold Group, Aldi, Albert Heijn, Aveve, Tom & Co, Brico en Clear Channel. Zij kunnen met onze oplossingen o.a. markttrends volgen, de impact van hun campagnes beoordelen en de drukte en het commerciële potentieel van een adres aantonen.
Waarom is het voor jullie belangrijk om partner te zijn van het event Leaflet Masters?
Retailers weten niet altijd hoe een medium zoals de papieren folder meetbaar te maken. Als je inzicht hebt in welke folders werken, en je kan met gerichte AB-testen ook begrijpen waarom, kan je met je budget veel meer impact genereren. Hen dat verhaal vertellen via een forum als dit is een uitgelezen kans voor een bedrijf als het onze.
Wat moeten aanwezigen zeker onthouden na jullie presentatie?
De papieren folder blijft een uitstekend massamedium dat aantoonbaar impact genereert. Maar niet élke folder is even succesvol. Gewapend met tal van voorbeelden hopen we dat de retailers beter in staat zijn te weten hoe het beste uit de folder naar boven te halen in de toekomst.
Welke kenmerken moet een perfecte folder volgens jullie hebben?
Voor ons is het belangrijk dat een folder net in die bussen terechtkomt waar je aantoonbaar de grootste impact genereert. Wat de retailer in zijn folder zet weet hij zelf natuurlijk als de beste. Al is een 'dikke' promo die mensen activeert tot actie nooit een slecht idee.