Nieuws

BD Media is een ambitieuze organisatie die het belang van communicatie en transparantie hoog in het vaandel heeft staan. Daarom delen we graag ons laatste nieuws en updates.

Folder van het Jaar 2022
Event

Dit zijn de beste folders van 2022!

25 november 2022

Gisteren, 24/11/2022, werden in Antwerpen de awards voor 'Beste Folder van het Jaar uitgereikt tijdens de RetailDetail Night. Meer dan 16.000 consumenten gaven…

Consumer Activation Forum
Event

Consumer Activation Forum 2022

04 november 2022

Op donderdag 24 november 2022 organiseren we een nieuwe editie van Consumer Activation Forum! Dit jaar draait alles rond het thema 'Power to the Consumer -…

Categorie:
Folder van het Jaar 2022
Event

Dit zijn de beste folders van 2022!

25 november 2022

Gisteren, 24/11/2022, werden in Antwerpen de awards voor 'Beste Folder van het Jaar uitgereikt tijdens de RetailDetail Night. Meer dan 16.000 consumenten gaven…

AddRetail
Event

Interview met Myriam Blanpain, CEO AddRetail

22 november 2022

Addretail is al jaren een trouwe partner van het Consumer Activation Forum en Folder Van Het Jaar. Daarom hebben we de tijd genomen voor een interssante babbel…

folder
Nieuws

8 op 10 Belgen bladert wekelijks door reclamefolders

18 november 2022

Reclamefolders zijn onmisbaar voor de Belg

Bornem - 18 november 2022 - In tijden waarin koopkracht onder druk staat, keren consumenten terug naar hun…

Consumer Activation Forum
Event

Consumer Activation Forum 2022

04 november 2022

Op donderdag 24 november 2022 organiseren we een nieuwe editie van Consumer Activation Forum! Dit jaar draait alles rond het thema 'Power to the Consumer -…

De Grensverspreider
Nieuws

BD Media neemt de Grensverspreider over

02 november 2022

BD Media, expert in de verdeling van huis-aan-huis reclame, is sinds 1 september de nieuwe eigenaar van De Grensverspreider. De Grensverspreider verdeelt…

Open Bedrijvendag
Event

BD Media zet zijn deuren wagenwijd open!

28 september 2022

9 Belgen op 10 geven aan folders te lezen, bijna 8 op 10 doet dit quasi elke week. Redenen genoeg dus om consumenten te tonen hoe dat wekelijkse folderpakket…