Verkiezingen 2024

Image
Flyer

Van de brievenbus naar de stembus!

Door middel van een huis-aan-huis campagne bereikt u doelgericht uw kiezers bij hen thuis via de brievenbus. Cijfers uit de Door-to-Door Impact Survey (Profacts, 2022) bewijzen waarom huis-aan-huis communicatie het juiste medium is om uw verkiezingscampagne in de verf te zetten.

  • Gemiddeld 2 personen per gezin lezen huis-aan-huis communicatie
  • 90% van de Belgen leest papieren folders en flyers
  • 79% van de Belgen leest bijna elke week papieren folders en flyers 
  • 88% van de millenials (18-35 jaar) leest folders op papier
Image
postkaart

Verkiezingsdrukwerk wordt in alle brievenbussen verdeeld

Dit betekent dat u ook de inwoners van uw stad, gemeente of provincie bereikt die een anti-reclamesticker op hun brievenbus hebben aangebracht.

Distributieperiode

Distributie tijdens de week: uw verkiezingsflyer of folder valt tussen zondag en dinsdag in alle brievenbussen van uw stad, gemeente of provincie. Uw folder wordt bovenop het gebundelde drukwerk in de bus bedeeld zodat u een maximum aan visibiliteit genereert.

Bedelen van uw folder, flyer of brochure

Bereik alle gezinnen in uw gemeente door een papieren flyer of folder te laten bedelen in alle brievenbussen in uw gemeente of provincie - ook in de brievenbussen met een anti-reclamesticker. Samen met u bekijken we de mogelijkheden om uw verkiezingsdrukwerk op het geschikte moment aan al uw potentiële kiezers te bezorgen.

Bedeling van uw creatieve communicatie

  • Laat een deurhanger met een sterke call-to-action aan elke deur hangen en zet uw standpunten extra kracht bij.
  • Wil u niet vergeten worden? Voor de start van de sperperiode (9 februari 2024 & 1 juli 2024) kunt u via BD Media een gadget met uw gegevens en slogan laten bedelen in alle brievenbussen.
  • Met een postkaart activeert u uw kiezers op een ludieke manier. Bovendien valt uw drukwerk op tussen de klassieke verkiezingsflyers op standaardformaat.

Meer info over de aanlevering van uw verkiezingsdrukwerk vindt u hier!