Love is in the air – Belgische consumenten en myShopi, de ideale match

Image
NPS myShopi

Een tijd geleden bevroegen we onze myShopi gebruikers naar hun mening over het promoplatform. Naar goede gewoonte bevroegen we hen specifiek naar in welke mate ze myShopi zouden aanbevelen aan vrienden of familie (Net Promotor Score of NPS). Lees verder om te ontdekken welke inzichten we uit de enquête konden halen.

myShopi, de ideale schoonzoon?

Uit de resultaten bleek dat maar liefst 88% van de respondenten (n=8024) myShopi zou aanraden aan vrienden of familie. Het promoplatform is dus erg geliefd bij onze gebruikers en dat was niet de enige conclusie die we uit de enquête konden trekken.

myShopi bundelt verschillende features die in de app of via het webplatform te gebruiken zijn. Maar welke features worden nu juist het meest gebruikt? Op nummer 1 vinden we de mogelijkheid om klantenkaarten digitaal op te slagen in de app en op de 2de plaats staan onze digitale folders die dankzij recente efforts ook steeds meer interactief en extra mobielvriendelijk worden. Op nummer 3 staan de cashbacks. Of het nu is om nieuwe producten uit te testen aan een 100% of een extra goede deal in de winkel te doen dankzij een 1+1, we worden graag terugbetaald via een cashback op myShopi. 

Spread the love!

Als nummer 1 promoplatform in België hebben we al een gigantisch bereik. Wekelijks zijn er 300.000 promolovers die genieten van exclusieve cashbacks, great deals, kortingscodes, online coupons, … van de meest uiteenlopende winkels en merken. Wij blijven alvast investeren in onze liefde voor promoties en het vergemakkelijken van het wekelijks winkelgebeuren!