Cashback
Het grote voordeel van cashbacks is dat uw korting in 100% van de winkelpunten wordt aanvaard. Zo bepaalt u dus zelf de korting bij eender welke retailer. Het verzilveren van een cashback is voor de consument alvast een fluitje van een cent.
Waarom kiezen voor een cashback?
- Snel en flexibel
- Cashbacks leveren meer trial en een hoge repeat rate op
- Ook complexe cross-sell en up-selling acties zijn digitaal mogelijk
- Met real time analytics volgt u het succes van de actie en kan u bijsturen waar nodig
- Post cashback surveys brengen de consumentenbeleving in kaart
Cashbacks worden o.a. ingezet om een nieuwe productlancering kracht bij te zetten en in het kader van spaaracties, cross-selling en up-selling acties. Met een gemiddelde redemptie van 12,5% is de impact van uw actie verzekerd. Informeer ook naar ons themapakket voor nog meer visibiliteit.
![cashback](/sites/bdmedia.be/files/styles/carousel_afbeeldingen/public/2022-03/mockup_cashbacks.jpg?itok=jv8Mh8_S)
![Cashback](/sites/bdmedia.be/files/styles/carousel_afbeeldingen/public/2022-03/myShopi_iPhone_Cashbacks.png?itok=9ZFeSs6N)
![Cashback](/sites/bdmedia.be/files/styles/carousel_afbeeldingen/public/2022-03/myShopi_mobile_cashbacks_2.jpg?itok=NyOhchcl)
![online folders](/sites/bdmedia.be/files/styles/carousel_afbeeldingen/public/2022-05/MYSHOPI30110.jpg?itok=3fszCi_r)